Marketing Manager

Marketing Manager | LandLane Capital

LandLane Capital, waar De Nederlandse Kluis onderdeel van uitmaakt, zoekt een gedreven marketingprofessional met een passie voor ondernemen. Ben jij in staat om ambitieuze marketingstrategieën te ontwikkelen voor bedrijven in verschillende sectoren? In deze veelzijdige rol bouw je vanuit LandLane Capital aan de diverse merken in ons portfolio.

Voor meer informatie over LandLane Capital kun je terecht op onze website.

Over LandLane Capital.

In 2018 richtten Corne van Drogenbroek en Jaap Zeeuw van der Laan (founders van o.a. De Nederlandse Kluis en De Koffiejongens) LandLane Capital op. Een hands-on investeringsmaatschappij gestart vanuit een passie voor ondernemen. Het portfolio omvat inmiddels zes bedrijven, elk met ambitieuze groeidoelstellingen. Als Marketing Manager speel je hierin een sleutelrol en werk je nauw samen met het hele team binnen de groep.

Wat houdt deze functie in?

Als Marketing Manager maak je echt impact binnen ons portfolio. Je start met het ontwikkelen van een sterke marketingstrategie voor één bedrijf, zowel offline als online. Na een succesvolle executie van jouw plan groei je snel door in je functie. Je werkt samen met diverse bureaus en partners en weet strategisch media in te kopen voor het beste resultaat. Het mooiste? Jij hebt de vrijheid om je rol volledig af te stemmen op je eigen ambities en ideeën.

Dit is wat je gaat doen.

  • Strategie ontwikkelen en uitvoeren: Jij bent de architect van de marketingstrategie voor onze bedrijven. Je vertaalt data naar waardevolle inzichten en zet deze om in effectieve campagnes die impact maken.
  • Impactvolle marketinguitingen creëren: Je zorgt ervoor dat elke marketinguiting krachtig is en waarborgt de merkidentiteit. Je werkt nauw samen met het team en partners en geeft hen de juiste begeleiding zodat ze visueel en tekstueel de juiste boodschap overbrengen.
  • De juiste kanalen kiezen: Of het nu gaat om traditionele media zoals outdoor, radio en tv, of digitale kanalen zoals online en social media – jij kiest de juiste mix voor elke campagne. En hoe jij dat doet? Dat bepaal jij zelf.

Wie ben jij.

Deze functie biedt een unieke kans voor een marketingprofessional met 4-6 jaar ervaring bij een toonaangevend FMCG-bedrijf of een sterk gedreven marketingorganisatie, om door te groeien naar de rol van CMO.

  • Je hebt een WO diploma
  • Je hebt 4-6 jaar werkervaring als marketeer bij een leading FMCG company (of vergelijkbaar)
  • Je weet het overzicht te behouden en kan verschillende marketingpartners goed begeleiden
  • Je bent in staat zelfstandig te werken en besluiten te nemen
  • Je bent analytisch sterk en kan data vertalen naar campagnes
  • Je wilt winnen, doorgaan en het verschil maken
  • Je bent op zoek naar een hechte werksfeer waarin het team en de gezamenlijke doelen voorop staan

Wat bieden we.

Natuurlijk moet het totale pakket juist zijn, daarom bieden we uiteraard een goed salaris, pensioen en zoveel vakantiedagen als je nodig hebt. Maar daarnaast bieden we vooral heel veel kansen. Je krijgt de mogelijkheid om mee te groeien en jouw passie voor marketing te mogen toepassen op meerdere bedrijven.

Wil jij deel uitmaken van een hecht en ondernemend team? Herken jij jezelf in de bovenstaande punten? Stuur ons dan snel een bericht voor 25 maart via hr@landlane.nl.

Spreekt dit jou aan? Solliciteer dan nu!

Mocht je naar aanleiding van deze vacature eerst graag even contact hebben, neem dan contact op met Jorien. Zij is bereikbaar via het onderstaande formulier of via hr@landlane.nl.

Recruitment contact

Maximum file size: 134.22MB

Kluis huren