Meld Fraude direct

Zorg dat wij eventuele (verdere) schade kunnen voorkomen

Bent u slachtoffer van fraude of diefstal of heeft u het vermoeden dat u slachtoffer bent? Meld dit direct via 088-744 5555 of info@denederlandsekluis.nl. Wij zullen zorgen dat u zo goed mogelijk geholpen wordt.

Wanneer is er sprake van fraude?

  • U heeft documenten en/of gegevens opgestuurd die gevoelige informatie betreffen.
  • U heeft gereageerd op een phishing bericht.
  • U heeft op een link geklikt in een phishing bericht.
  • Iemand heeft geprobeerd uw kluisgegevens te achterhalen (telefonisch, via sms, e-mail of een nep-website).

Vermoedt u dat er iets niet klopt?

Ook als u twijfelt over de echtheid van een telefoontje of e-mail mag u contact met ons opnemen. Heeft u een e-mail of telefoontje ontvangen waarin gevraagd wordt bepaalde documenten of gegevens toe te sturen? De Nederlandse Kluis zal dit nooit zonder directe aanleiding doen.

Bij twijfel altijd bellen of mailen naar: 088-744 5555 (maandag t/m vrijdag van 09:30 – 18:00 uur) of info@denederlandsekluis.nl

Handige tips:

  • Scan uw computer of laptop op virussen als u denkt dat uw computer besmet is.
  • Controleer de afzender; is de spelling correct in het emailadres?

Welke mails/oproepen komen vanuit De Nederlandse Kluis B.V.?

  • Mails vanuit de domeinnaam @denederlandsekluis.nl.
  • Oproepen vanuit: 020-205 55 66, 010-2540410, 070-2040700, 030-2044111, 026-2033000, 035-2030080, 088-7445555.
Kluis huren